בית הספר לפרסום, מיסודם של איגוד המפרסמים בישראל ולאה גרינשפן פרסום ויעוץ בשיווק בע"מ, נפתח לראשונה ב-1999 במיוחד עבור יוצאי מדינות חבר העמים שחשקו להצטרף לענף הפרסום ולהתמחות בפרסום ושיווק למגזר הרוסי בישראל. על תוכנית הלימודים, ששילבה תיאוריה אקדמית עם חומר מעשי מהשטח, הופקדו מרצים מהאקדמיה לצד מנהלי שיווק ואנשי מקצוע בכירים המיישמים מידי יום את הפעילות השיווקית והפרסומית. הלימודים בבית הספר נמשכו שלושה וחצי חודשים והתלמידים השתתפו ושמעו הרצאות, בעברית וברוסית, בנושאי שיווק, מחקרי שוק, תקציבאות, קריאייטיב, יחסי צבור, פסיכולוגיה של הצרכן, צינורות הפרסום, אפקטיביות המדיה וכו'. במסגרת ביה"ס עמדו התלמידים בפני אתגרים אינטלקטואליים ויצירתיים תוך שהם נדרשו להכין עבודות בתחומי הלימוד השונים ובתום תקופת הלימודים אף הגישו מצגות מפורטות, מנומקות ומרשימות כעבודת גמר . עם סיום הלימודים הוענקה לתלמידים תעודת גמר של איגוד המפרסמים בישראל וחברת לאה גרינשפן פרסום ויעוץ בשיווק בע"מ. בוגרי בית הספר לפרסום, שסיים לפעול לפני שנים אחדות, זכו להזדמנויות עבודה מגוונות בענף, רבים מהם עובדים היום בתחומי שיווק, פרסום, עיצוב ואפילו כיזמים בתחומים חדשניים ופורצי דרך.
 
English |  צור קשר |   בית הספר לפרסום |   מאמרים |   פסטיבל קולנוע רוסי |   המגזר הרוסי |   פורטפוליו |  פרופיל החברה