חברת לאה גרינשפן פרסום ויעוץ בשיווק בע"מ הוקמה בשנת 1989 כדי לתת מענה בתחום הפרסום והשיווק לאוכלוסיית העולים שהגיעה לישראל ממדינות חבר העמים.
התמחות החברה במגזר הרוסי, עולי מדינות חבר העמים שהגיעו לישראל מתחילת שנות התשעים, מבוססת על ניסיון מצטבר ועל מאגר ידע נרחב ומעודכן המתייחס לקבוצת אוכלוסייה ייחודית זו. המחקרים, הכמותיים והאיכותיים, שתוף הפעולה עם הקהילה האקדמית בהתייחס למאפיינים ומגמות בקרב קהל היעד, והעבודה השוטפת במגוון ענפי השיווק, מספקים לחברה נתונים מעודכנים ON LINE. הנתונים מאפשרים בחינה והתייחסות למכלול ההיבטים הפסיכולוגיים / חברתיים, תהליכי שינוי עמדות, התפתחות הרגלי הצריכה ומאפייני ההתאקלמות של העולים בסביבתם החדשה.
באוגוסט 2006 התמזגה החברה עם קבוצת "סקטורס" המתמחה בפרסום למגזרים הערבי והחרדי, לצורך מתן מענה שלם לכל קבוצות המגזרים בישראל.
 
 
לאה גרינשפן הקימה את החברה שהייתה חברת הפרסום הראשונה בישראל למגזר הרוסי בדצמבר 1989. לאה גרינשפן, בעלת ותק וניסיון עשיר של 30 שנה בענף הפרסום, היא בוגרת הפקולטה למדעי הרוח מהאוניברסיטה העברית בירושלים ווהשלימה לימודי תעודה בניהול שיווק וסחר בינלאומי באוניברסיטת חיפה. מתוך מחויבות והתמסרות ל"מגזר הרוסי" יזמה בשנת 1999 את הקמת בית הספר לפרסום לדוברי רוסית בשיתוף פעולה עם איגוד המפרסמים בישראל ומאמריה בארץ ובארה"ב, בתחום התקשורת למגזר הרוסי, הפכו לנכס צאן ברזל לפרסומאים, מנהלי שיווק ומפרסמים .

במרץ 2008 זכתה לאה גרינשפן באות אשת העיר ת"א-יפו על פעילותה רבת השנים בתחום קידום קליטת עלייה


 
 
בין לקוחות המשרד ניתן למנות את בזק, בזק בינלאומי, עמינח, אמריקן קומפורט, רשת מלונות פתאל, בנק לאומי, מעבדות מטרנה, ביו-פט ועוד

 
English |  צור קשר |   בית הספר לפרסום |   מאמרים |   פסטיבל קולנוע רוסי |   המגזר הרוסי |   פורטפוליו |  פרופיל החברה