מתקדמים באיכות החיים
בספטמבר 2004 יצאה, לראשונה, חברת אלקטרה בקמפיין למגזר הרוסי ליצירת מודעות ולגיבוש עמדות לגבי מותגי המזגנים שלה. הפעילות מיצבה את אלקטרה כמקצוענית ומובילה בתחום. הקמפיין תוקשר בערוצי הטלוויזיה ברוסית, בעיתונות, במודעות אדוורטוריאל שסיפקו מידע מקיף על מזגנים בכלל ועל מזגני אלקטרה בפרט, וברדיו בתוכנית אולפן בה הורחב המידע על מותגי המזגנים. בפרסום בטלוויזיה, שהותאם למגזר הרוסי, על בסיס הקמפיין שתוקשר לאוכלוסייה הכללית, הועבר המסר המרכזי "מתקדמים באיכות החיים" עם מזגני אלקטרה.
 
 
English |  צור קשר |   בית הספר לפרסום |   מאמרים |   פסטיבל קולנוע רוסי |   המגזר הרוסי |   פורטפוליו |  פרופיל החברה