ראיונות רחוב
בסקר צרכנים שערכה בזק עלו ממצאים חשובים בהתייחס להיקף השימוש ולאיכות השירות של בזק. בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי הוצגו עוברים ושבים שהתייחסו לרמת שביעות הרצון שלהם משרותי חברת בזק
 
 
פסטיבל קולנוע רוסי
באוקטובר 2005 תמכה חברת בזק ביוזמה מיוחדת להפקת פסטיבל קולנוע רוסי בסינמטק תל אביב. בקמפיין מקורי שהופק לקראת הפסטיבל הוצגו תכני הפסטיבל וחברת בזק אף העניקה כרטיסי קולנוע חינם ללקוחותיה שהצליחו להתמודד בחידון טריוויה בנושא קולנוע.
פסטיבל הקולנוע הרוסי
 
 
בזק השלישיה שלי
בזק יצאה בתוכנית חדשה - בוחרים שלושה מספרים ונהנים מתעריף מוזל במיוחד. הסרטון שנבחר לפרסום במגזר הרוסי מציג את השחקן המצליח סשה דמידוב עם שלושה מבני משפחתו. לצופה מהמגזר הרוסי האנשים והסיטואציה קרובים ללב ולכן קל לו להתחבר אליהם והמסר השיווקי הרבה יותר אפקטיבי ומניע לפעולה. הקמפיין תוקשר בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות הרוסית.
 
 
בזק WOW - הדרך המהירה ביותר לראות, לשמוע וללמוד
בזק החליטה לבנות את המותג WOW באופן ייעודי תוך שימוש בעולם התוכן של המגזר הרוסי ובהדגשת המובילות הבינלאומית של טכנולוגיית ה ADSL . הקמפיין נשען על פלטפורמה של שעשועון ידע טלוויזיוני שהוענק לו השם "הכלב ה-N" (TAKE OFF על התוכנית "החתול הצ'שירי" ששודרה בערוץ ישראל פלוס וגם מכיוון שהמשמעות של "כלב" ברוסית זה "שטרודל") והשחקן אלכסיי שטוקין, כוכב התוכנית, הוביל את הקמפיין. הקמפיין תוקשר בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאתרי האינטרנט ברוסית תחת הסיסמא "WOW - הדרך המהירה ביותר לראות, לשמוע וללמוד".
 
 
בזק WOW ליום האישה הבינלאומי
במרץ 2004 יצאה בזק בקמפיין ייחודי למגזר הרוסי על פלטפורמת השעשועון "הכלב הN" . החידון התקיים לקראת ה-8 במרץ, יום האישה הבינלאומי, והיה כולו בנושא נשים. הקמפיין עלה בטלוויזיה ובאינטרנט כאשר החידון עצמו נערך באתר אינטרנט "ויקטורינה" שהוקם לצורך כך וגם באמצעות קו 5000000 של בזק המיועד למשחקים ומידע של החברה.
 
 
English |  צור קשר |   בית הספר לפרסום |   מאמרים |   פסטיבל קולנוע רוסי |   המגזר הרוסי |   פורטפוליו |  פרופיל החברה